{{السلام عليكم و رحمة الله و بركاته }}

اقدملكم طريقة اختراق حسبات الفيس بوك بواسطة صفحه مزوره 

موقع مجاني  يعطيك صفحه مزوره  

{{اضغط هنا}} للموقع 


مشاهده ممتعه عله اليوتويب


هناك 11 تعليقًا:

  1. حبايبي ركو علا الشرح وتتعلمون الهكر او الختراق

    ردحذف
  2. لو سمحتوا انا الاكونت بتاعي مش راضي يفتح خالص معايه وكل شويه يقولي كود علي الايميل وانا ناسيه الباسورد الايميل والاسئله الامان اعمل ايه افيدوني لو سمحتم

    ردحذف
  3. احتيال يتم اختراق صفحتك الشخصية

    ردحذف
  4. بس بدي كيف ابعت رابط للضحية توضيح هاي نقطت لوسمحت

    ردحذف
  5. ياجماعه والنبي عايز مساعده
    انا عندي ايميل روسي وانا معندبش غيروا بس اتسرق كل لما افتح يقولي كلمه السر خطأ ياجماعه والنبي اللي يقدر يرجعولي يقولي
    الايميل ده كل حياتي ومعنديش غيرو
    والنبي اللي يقدر يساعدني اني ارجعوا يقولي

    ردحذف
  6. Y I mean what's hacker connect you to YouTube

    ردحذف